Sorry, the offer is not available,
but you can perform a new search or explore similar offers:

Customer Service Agent (Mandarin)

**Responsibilities**- Handling and resolving customers' inquiries/requests- Developing and maintaining accurate files.- Ensuring customer requests are handle...


From Concentrix - Special Region of Yogyakarta

Published a month ago

Customer Care

Kualifikasi:- Male/Female maximum 28 years old- Et least Diploma from Any Major with GPA 3.00- Good communication in english- Good communication & problem so...


From Pt. Mitracomm Ekasarana - Special Region of Yogyakarta

Published a month ago

Barista - Bandung

**Responsibilities**:- **Serve **- Prepare hot and cold beverages, such as coffee, blended coffee, and tea, to customers while correctly customizing orders. ...


From Saturdays - Special Region of Yogyakarta

Published a month ago

Customer Support Everpro (Yogyakarta)

Job Desc- Manage large amounts of incoming messages.- Handle all inquiries, including customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives wit...


From Evermos - Special Region of Yogyakarta

Published a month ago

Eduservice Telekomunikasi – Call Center Telekomunikasi

Eduservice Telekomunikasi – Call Center Telekomunikasi
Company:

Pt. Vads Indonesia


Details of the offer

Deskripsi Lowongan

PT VADS Indonesia penyedia layanan jasa Customer Care di Indonesia saat ini bekerja sama dengan salah satu e-Commerce Orange terbesar di Asia Tenggara yang mempunyai ciri khas “Gratis Ongkir ke Seluruh Indonesia” membutuhkan talent untuk posisi:

1. Eduservice Telekomunikasi

Jobdesk :
Mengedukasi serta menawarkan produk kepada pelanggan telekomunikasi

Syarat:
– NIAT KERJA
– Pria/Wanita maksimal usia 35 tahun
– Pendidikan D3/S1 semua jurusan
– Mempunyai pengalaman di bidang MARKETING diutamakan
– MONEY ORIENTED BASED ON TARGET
– Terbuka untuk fresh graduate
– Percaya diri, tidak mudah puas, punya motivasi tinggi
– Mampu bekerja dibawah tekanan

New Benefit:
– Gaji diatas UMR Sleman, BPJS, THR
– Bonus UNLIMITED
– Tunjangan Pulsa
– Fasilitas penunjang sudah disediakan
– Lingkungan kerja Kekinian
– Jenjang Karir sangat terbuka
– Bekerja Indoor ruangan AC
– Jam kerja office hours

Kirim surat lamaran dan CV dengan subjek “Eduservice Telekomunikasi – No. Whatsapp” melalui email :

**********

Walk in Interview di PT Vads Indonesia Lt. 4 pukul 08.00 wib
Jalan Laksda Adisucipto No 163, Caturtunggal, Sleman, Yogyakarta

2. Call Center Telekomunikasi

Persyaratan :
– NIAT KERJA
– Pria / Wanita usia Max 30 Tahun
– Pendidikan D3 / S1 semua jurusan
– Fresh Graduate / pengalaman kerja
– Dapat Mengoperasikan Komputer
– Teliti Dan Sabar dalam menangani complaint
– SIAP KERJA SHIFTING
– Berkomitmen tinggi
– Tidak berlogat

Benefit :
– Tunjangan Shift
– Tunjangan Lemburan ( Jika Di butuhkan lembur oleh atasan )
– Tunjangan THR, BPJS
– Lingkungan Kerja yang Nyaman

Kirim surat lamaran dan CV dengan subjek “CALL CENTER TELEKOMUNIKASI – No. Whatsapp” melalui email:

**********

Walk in Interview di PT Vads Indonesia Lt. 4 pukul 08.00 wib
Jalan Laksda Adisucipto No 163, Caturtunggal, Sleman, Yogyakarta

Lamar Sekarang


Job Function:

Requirements

Eduservice Telekomunikasi – Call Center Telekomunikasi
Company:

Pt. Vads Indonesia


Built at: 2024-04-26T07:02:41.948Z