Sorry, the offer is not available,
but you can perform a new search or explore similar offers:

Account Manager

**About us**We are looking for an experienced** Account Manager** to join our diverse team of people who are passionate about taking the real estate industry...


From 99 Group - Jakarta

Published 10 days ago

Machining Cnc Operation

At Jabil we strive to make ANYTHING POSSIBLE and EVERYTHING BETTER. With over 250,000 diverse, talented and dedicated employees across 100 locations in 30 co...


From Jabil Circuit - Special Region of Yogyakarta

Published 10 days ago

Ebdm Shopee & Blibli

Want to find a smarter way? As eBDM Shopee & Blibli, you'll have the freedom to find the insights that drive revenue, market share and best practice.Working ...


From Reckitt - Jakarta

Published 10 days ago

Sea Logistics Isc Customer Care Specialist

You will be joining our Customer Care Team to add your expertise + skills to the delivery of Customer Excellence.- ** Your Role **:You will support customers...


From Kuehne+Nagel - Jakarta

Published 10 days ago

Customer Support

Customer Support
Company:

Dicoding Indonesia



Job Function:

Other

Details of the offer

Customer Support adalah salah satu bagian terpenting Dicoding yang akan berhubungan dengan semua tim dan tentunya melayani langsung customer Dicoding. Posisi ini akan menjadi bagian dalam Tim Operasional Dicoding. Selain pekerjaan administratif, Customer Support biasanya akan dilibatkan dalam marketing seperti menjadi talent dalam video update produk terbaru.

Key Responsibilities
Membalas dan memberikan solusi terbaik dari pertanyaan customer/ calon customer
Menangani complain customer dengan sumber daya dan pengetahuan yang dimiliki
Mengelola dokumen FAQ dan Help Dicoding
Berkolaborasi dengan baik dan responsif ke semua tim internal dan eksternal
Segala operasional end-to-end lain sesuai lingkup pekerjaan

Kualifikasi Pekerja
Memiliki pengalaman bekerja di bidang CS / administrasi minimal 1 tahun.
Bersedia kerja secara on-site (Kota Bandung).
Memiliki kemampuan komunikasi dan interpersonal/etika yang baik. Kemampuan berkomunikasi dalam Bahasa Inggris menjadi nilai tambahan.
Customer oriented: fokus dan cepat tanggap dalam menangani kebutuhan tim dan customer.
Dapat bekerja di hari libur sesuai kebutuhan kantor.
Tech-savvy: mengerti penggunaan komputer, privacy dan keamanan data, handphone, sharing dokumen, dsb
Jujur, teliti, optimis dan memiliki mindset positif.
Memiliki antusiasme dan growth-mindset yang besar.
Mau hidup sehat.
Mengetahui background bisnis Dicoding dan industri edukasi digital/developer/pemrograman akan menjadi nilai tambahan.


Source: Neuvoo4

Job Function:

Requirements

Customer Support
Company:

Dicoding Indonesia



Job Function:

Other

Built at: 2024-04-26T01:19:28.283Z